dijous, 5 de gener de 2012

Un any sense fum! (by Neus Guiu)


Avui fa exactament un any que vaig deixar de fumar. A les 18:40h, justament. Ho recordo perfectament: l’hora, el lloc, el dia, i també tota aquella gent que m’acompanyava mentre inhal.lava el fum de l’últim cigarret. I és que les coses importants les fas rodejat de gent important.

Avui fa un any que vaig dir adéu al fum. I casualment, junt amb l’angoixa que em va acompanyar durant uns quants mesos, es van fer pas reptes importants que van anar deixant noves olors.

L’adéu al fum em va portar l’olor  de l’inici d’un projecte de vida conjunt amb una de les persones més perseverants, compromeses i lluitadores que conec. Josep  posa treball, esforç i il·lusió en tot allò que fa.  I només puc fer que donar-li les gràcies per ser-hi sempre!

Noves olors també per la realització d’un petit somni , fet realitat gràcies i sobretot a l’Assum, qui va confiar cegament en una idea, i amb qui hem aconseguit  fer-la realitat: NAtres Consulta vol dir esforç i l’esperança d’un 2012 ple de nous projectes.

I l’olor d’un nou lloc on viure i que m’ha acollit amb els braços ben oberts, Ulldecona, mirant sempre de reüll el poble de Flix, aquell indret on vaig néixer, créixer i participar,  i on hi son la meva família i gran part dels meus amics.  Una família que sempre ha recolzat les meves decisions, per descabellades que han semblat moltes d’elles, i a qui m’estimo profundament;  i uns amics que passi el que passi, sempre estan aprop.

Noves olors que no fan més que sumar-se a velles olors que inunden el meu jardí, perquè cada dia sembli que torna a néixer una nova primavera.

A tots vosaltres us dec el que sóc.

Feliç 2012 sense fum! 


PD: estem tardant a actualitzar perquè estem preparant un vídeo que us farà caure de cul! Ai se eu te .... ;) 

2 comentaris:

  1. Veig que has descobert algunes olors noves molt interessants en aquesta nova etapa sense fum, les meves més sinceres felicitacions...un any! jo una de les coses que més valoro de les que he retrobat és la llibertat!
    Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Doncs vine a casa que et convido a fer un te "cuentos de la alhambra" que vaig comprar a Granada. que si al meu nas de fumador ja l'atordeix, al teu el deixarà KO.
    I per molts anys NEUS!!!!!

    ResponElimina